..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Sarnedhel



        Sarnedhel to traper (człowiek) z pogranicza Kislevu i Imperium. Wychował się w chacie drwala na odludziu. Jako chłopiec, był światkiem wymordowania swej rodziny, przez bandę skavenów dowodzonych przez Szarego Proroka. Sam był torturowany, a następnie zostawiony na śmierć. Od tamtej pory jego ciało pokrywają liczne blizny, nienawidzi on też skavenów i boi się Szarych Proroków. Sam Sarnedhel nie pamięta jak udało mu się przeżyć, jego umysł usunął z pamięci większość wspomnień dotyczących owej nocy, lecz koszmary zatarte na jawie wciąż powracają w snach.
Na co dzień to dość sympatyczny, choć niezbyt gadatliwy kompan. Kocha las i stroni od większych ludzkich zbiorowisk. Nad wejściem do jego chaty wisi jak na razie siedem skavenich łbów. W tym jeden czarny. Jedyną pamiątką po jego rodzinie jest amulet, który otrzymał od matki w dzieciństwie.
        Sarnedhel ma około metra osiemdziesiąt wzrostu, sześćdziesiąt pięć kilo wagi i 23 lata. Ma fioletowe oczy (jego matka była półelfką) i miedziane włosy zaplecione w krótki warkocz. Jego piękną niegdyś twarz szpeci paskudna blizna biegnąca spomiędzy oczu, przez policzek, aż do ucha. Blizny pokrywają też sporą część ciała, ale skrywa je brązowo- zielone ubranie.

Charakterystyka:

SZWWUSSWtŻWIAZRCPINTOPSWOGD
5424843644*1253227313521

*Bez amuletu
Obecna profesja: Traper
Umiejętności:
Widzenie w ciemnościach- 7m
Czytanie/ pisanie
Szósty zmysł
Bardzo silny
Cichy chód na wsi
Ukrywanie się na wsi
Zastawianie pułapek
Wykrywanie pułapek
Wiosłowanie
Sekretny język- Rangera
Sekretne znaki- Drwala

Przedmioty:
Topór bojowy
Amulet Dzika (+10 do wszystkich testów słuchu, węchu i wzroku oraz +10I)
Nóż myśliwski
Łuk 12 strzał
Kaftan skórzany
Sznur 10m
Pułapka na zwierzęta
Koc
Manierka 2l
Hubka/ krzesiwo
19zk

Znane języki:
Kisleveki
Staroświatowy

Punkty przeznaczenia: 3

Psychika i zdrowie:
Nienawiść do skavenów
Strach przed Szarymi Prorokami

Religia: Hern (pokrewny Taala, jeleniogłowy duch lasu)


Konor.
komentarz[1] |

Komentarze do "Sarnedhel"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   W którym dziale trzeba więcej artykułów?
Bestiariusz
Przygody
Opowiadania
Zdolności
Przedmioty
Profesje
Postacie
Miejsca
Zasady
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Wilkołak
   Elfia Wdzięcz...
   Tworzenie Pos...
   Skarb Piramidy
   Wiedźmin
   Chart
   Świątynia Upa...
   Zew Krwi
   Biały Płomień...
   Płomienie Smo...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.112962 sek. pg: