Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
Słudzy Chaosu
RASABOHATERA CHAOSU | | Ogr | Ork | Ork, czarny | Ork, półkrwi | Reptilion | Skaven | Hobgoblin | Mroczny elf | Krasnolud chaosu | SZ | k3+4 | k3+2 | k3+2 | k3+2 | k3+2 | k3+3 | K3+2 | k3+2 | k2+2 | WW | 2k10+20 | 2k10+20 | 2k10+25 | 2k10+20 | 2k10+20 | 2k10+20 | 2k10+20 | 3k10+30 | 2k12+30 | US | k10+10 | 2k10+10 | 2k10+15 | 2k10+10 | 2k10+10 | 2k10+10 | k10+10 | 2k8+20 | 2k8+10 | S | k3+2 | k3+1 | k3+2 | k3+1 | k3+1 | k3+1 | k3+1 | k3+1 | k3+1 | Wt | k3+3 | k3+2 | k3+2 | k3+1 | k3+2 | k3+1 | k3+2 | k3+1 | k3+2 | Żw | 2k4+10 | k3+5 | k3+6 | k3+5 | 2k4+6 | k3+4 | k3+5 | k3+4 | k3+6 | I | 2k8+20 | K10+20 | 2k10+20 | 2k10+20 | 2k10+20 | k20+30 | 2k10+20 | 2k10+40 | 2k8+10 | A | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | Zr | k10+10 | 2k6+20 | k10+10 | k10+10 | k10+10 | 2k10+10 | 2k8+20 | 2k8+30 | 2k8+10 | CP | k10+10 | 2k6+20 | 2k10+20 | 2k6+20 | 5k10+40 | 2k10+10 | 2k8+20 | 2k8+30 | 2k12+40 | Int | K6+10 | k10+10 | k10+10 | k10+10 | k10+10 | 2k10+10 | 2k6+20 | 2k10+30 | 2k8+20 | Op | k10+10 | 2k6+20 | 2k6+20 | 2k6+20 | 5k10+40 | k10+10 | 2k6+20 | 2k10+50 | 2k10+20 | SW | k10+20 | 2k6+20 | 2k6+20 | 2k6+20 | 5k10+40 | 2k8+10 | 2k6+20 | 2k10+40 | 2k10+40 | Ogd | 2k4+4 | k10+10 | k8+10 | k8+10 | 2k4+4 | k10+10 | 2k6+10 | 2k10+20 | 2k8+10 |
Dodatkowe umiejętności i cechy charakterystyczne danej rasy należy przepisać według podręcznika.
W powyższej tabeli nie przedstawiono zwierzoludzi chaosu, minotaurów, ani doppelgangerów, gdyż ich charakterystyki stanowią jedynie mutację lub wręcz odzwierciedlenie charakterystyk innych ras. Giganta nie opisuje bo ma zbyt dużą przewagę nad innymi rasami i MG nie powinien raczej pozwalać swoim graczom grać postaciami z tej rasy.
Profesje:
Wojownik chaosu:
Wojownikiem chaosu zostać może tylko człowiek. Wojownicy są szanowani śród armii chaosu już choćby ze względu na swe umiejętności bojowe, poza tym mają wrodzoną zdolność przewodzenia i dlatego często dowodzą oddziałami maruderów chaosu. Rzadko zdarza się by Wojownik był gdzieś, lub czynił coś przypadkowo.
SZ | WW | US | S | Wt | ŻW | I | A | CP | ZR | INT | OP | SW | OGD | | +30 | +20 | +2 | +2 | +4 | +30 | +2 | +30 | +30 | +30 | +30 | +30 | |
Umiejętności:
Silny cios
Celny cios
Specjalna broń- korbacz
Specjalna broń- dwuręczna
Uniki
Rozbrajanie
Znajomość języka-
czarna mowa
Odporność na trucizny
Bardzo silny
Wykrywanie magii
Przedmioty:
Pełna zbroja płytowa
Broń ręczna
Broń dwuręczna
Tarcza
k3 mutacje
Generał chaosu:
Generałem Chaosu zostać może tylko Wojownik Chaosu. Są to potężni wojownicy. Imiona ich sławne są wśród wyznawców czarnych kultów. Są oni lordami wśród Wojowników Chaosu. Podczas wielkich bitew pełnią rolę marszałków polowych i pełnomocników konkretnego Szermierza.
SZ | WW | US | S | Wt | ŻW | I | A | CP | ZR | INT | OP | SW | OGD | | +40 | +30 | +3 | +3 | +6 | +40 | +3 | +40 | +40 | +40 | +40 | +40 | |
Umiejętności:
Jeździectwo
Wiedza o demonach
Wiedza o pergaminach
Bystry wzrok
Bardzo wytrzymały
Oburęczność
Specjalna broń- kopia
Widzenie w ciemnościach- 20m
Szermierz
Szermierz to istota obdarzona przez boga chaosu protekcją i błogosławieństwem. Szermierz jest najwyższym sługą danego boga i jego pełnomocnikiem na ziemi. Są oni zarówno potężnymi wojownikami jak i władcami czarnej magii. Szermierzem może zostać tylko czarodziej, lub jemu pochodny. Przewodzą oni kultami i nie ma poza bogami i ich najwyższymi demonami, potężniejszych istot chaosu. Jeden bóg ma na swych usługach od dwóch do dziewięciu szermierzy i rozkazuje im za pośrednictwem swego największego demona.
SZ | WW | US | S | Wt | ŻW | I | A | CP | ZR | INT | OP | SW | OGD | | +50 | | +1 | +1 | +4 | +30 | +1 | +50 | +50 | +50 | +50 | +50 | |
Umiejętności:
Dar języków*
Charakteryzacja
Teologia
Heraldyka chaosu
Odporność na strach
Odporność na grozę
Odporność na toksyny**
Czuły słuch
Czuły węch
Bystry wzrok
Szybki refleks
Widzenie w ciemnościach 50m
Czytanie/ pisanie
*Działa jak czar, ale jest trwały i nie kosztuje PM
**Chroni przed wszelkimi kwasami i truciznami
Zasady specjalne:
-Szermierz jest odporny na niemagiczną broń
-Może uczyć się wszystkich czarów magii wojennej, demonologii i nekromancji
-Posiada jakieś błogosławieństwo bóstwa, któremu służy. Najczęściej jest to mutacjia.
Czarny rycerz
Chaos jest potężny. Najlepszym tego dowodem jest to iż deprawuje nawet tak szlachetnych mężów jak rycerze. Czarnymi rycerzami zostają z reguły rycerze najemni, którym nie wiodło się w życiu. Rzadziej spotyka to rycerzy zakonnych, gdyż ci znajdują się pod protekcją dobrych bóstw.
Czarny rycerz to posępny i straszny osobnik zakuty w spiżową, lub czarną zbroję. Walczy bronią oburęczną i kopią z konia. Nigdy nie odsłania twarzy, gdyż jeśli padnie na nią światło słońca rycerz ginie.
Należy zwrócić szczególną uwagę na dramatyzm tej postaci. Rycerze rzadko stają się całkiem źli, w ich duszy trwa nieustanna walka dobra ze złem. Niestety ze względu na swe opętanie, nie mogą przebywać wśród ludzi. Uciekają na pustkowia, gdzie z czasem przyłączają się do innych stworów chaosu.
Wyobraźmy sobie takiego rycerza. Dawniej dzielny i praworządny, uczynny, honorowy, szczęśliwy w służbie dobru. Dziś pognębiony, odrzucony przez ludzi, bezustannie przegrywający bój ze złym duchem zawiści i zemsty jaki opętał jego umysł. Wiecznie rozdarty, bez nadziei na odkupienie, pozbawiony honoru, skazany na mrok, a mimo to walczący, choćby o promień słońca dla swej duszy.
SZ | WW | US | S | Wt | ŻW | I | A | CP | ZR | INT | OP | SW | OGD | | +30 | +30 | +3 | +3 | +8 | +20 | +2 | +30 | | +20 | | | |
Umiejętności:
Jeździectwo
Specjalna broń- kopia
Specjalna broń- dwuręczna
Specjalna broń- korbacz
Heraldyka chaosu
Silny cios
Raniący cios
Odporność na strach
Uniki
Rozbrajanie
Przedmioty:
Koń bojowy
Siodło i uzda
Pełna zbroja płytowa
Chełm rycerski
Tarcza
Broń dwuręczna
Kopia
Poza opisanymi powyżej profesjami można stosować niektóre profesje przewidziane dla dobrych ras. Najemnik to najemnik, a czarodziej to czarodziej, niezależnie od tego po której stronie stoi...
Konor. |
komentarz[42] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Słudzy Chaosu" |
|
|
|
|
|
|
|