Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
Szalony naukowiec
(profesja zaawansowana)
Stary Świat pełen jest ludzi z rewolucyjnymi ideami. Nie wszyscy z nich dążą do mordowania, nawracania, bądź władzy. Część pragnie przyczynić się do ogólnego rozwoju, postępu ludzkości. Szaleni naukowcy do takich ludzi należą. W pewnym momencie ich życia w ich umysłach rodzi się pomysł, idea jak uczynić świat lepszym, bądź... jak by tu zarobić na własnym pomyśle...
Ludzie tacy żyją z reguły samotnie w swych siedzibach: zamkach, starych magazynach, wieżach, piwnicach, domach, cmentarzach i wszędzie tam gdzie mogą w spokoju, z dala od świata pracować nad urzeczywistnianiem swoich pomysłów. Zaszyci w swych laboratoriach pilnie pracują, planują, konstruują, testują. Całe swoje życie poświęcają jednemu celowi- ziszczeniu swojego marzenia.
Schemat rozwoju:
SZ | WW | US | S | Wt | ŻW | I | A | CP | ZR | INT | OP | SW | OGD | | | | +2 | +2 | +4 | +20 | | | +30 | +20 | | +10 | |
Umiejętności:
Metalurgia
Kowalstwo
Stolarstwo
Chemia
Szkutnictwo
Czytanie i pisanie
Geniusz arytmetyczny
Górnictwo
Szczęście
Szybki refleks
Zwinne palce
Przedmioty:
Laboratorium ze sprzętem
Narzędzia wszelkiego rodzaju
Plany i projekty
Profesje wejściowe:
Rzemieślnik, szlachcic, uczeń alchemika, alchemik, medyk, uczeń medyka, uczeń czarodzieja, dowolny czarodziej, bakałarz, saper
Profesje wyjściowe (jeśli to przeżyjesz):
Żebrak, szlachcic, bakałarz, alchemik
Konor. |
komentarz[3] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Szalony naukowiec" |
|
|
|
|
|
|
|