Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
Władca Zwierząt
Władcy zwierząt to nieliczni ocalali z plemienia, które dawno temu żyło w dalekich puszczach nowego świata. Członkowie tego plemienia przekazywali sobie z pokolenia na pokolenie umiejętność posługiwania się językiem zwierząt. Razem z nimi polowali i wypoczywali. Lecz ze wschodu, zza morza przybyli mroczni elfowie i wybili niemal wszystkich. Nieliczni, którzy ocaleli rozpierzchli się po całym świecie. Nie mieli już swego plemienia, zostały im tylko zwierzęta. I dlatego przysięgli bronić ich za wszelką cenę.
Zasady specjalne:
-aby zostać władcą należy wyrzucić na tabeli profesji rangera 01 lub 00 (jest to jedyny sposób),
-władcy noszą tylko skórzany pancerze,
-władca może porozumieć się z każdym zwierzęciem nie wykonując przy tym żadnych testów, jedynie od zwierzęcia zależy, czy i co powie,
-zwierzęta mogą odmówić kontaktowania się z władcą jeżeli ten nie będzie należycie wypełniał swych obowiązków,
-władcy unikają zabijania wszelkich, poza złymi, istot,
-władca zwierząt morze zmienić swą profesję i zatrzymać swe moce, ale tylko pod warunkiem, że jego nowe zajęcie nie będzie w żaden, absolutnie żaden sposób szkodzić zwierzętom,
-MG morze pozwolić by podczas jednej z przygód do mistrza dołączył nowy zwierzęcy przyjaciel.
Schemat rozwoju:
Sz | WW | US | S | Wt | Zw | I | A | Zr | CP | Int | Op | SW | +1 | +30 | | | +3 | +6 | +20 | +2 | | +20 | | | |
Umiejętności: Przedmioty:
Opieka nad zwierzętami Broń ręczna
Posłuch u zwierzątTorba na ramię
Tropienie                        Prowiant na 7 dni
Cichy chód na wsi Skórzana manierka z wodą
Krycie się na wsi k4 zwierząt towarzyszy z poniższej tabeli
Akrobatyka
Ogłuszenie
Rozbrajanie Profesje wyjściowe:
WspinaczkaGajowy, zwiadowca, pasterz, przepatrywacz, najemnik,
Szybki refleks banita, uczeni czarodzieja,
75% na jazdę konną
25% na specjalną broń- oburęczną
1-3 | Wilk | 4-6 | Lis | 7-9 | Niedźwiedź | 10-12 | Pantera | 13-15 | Puma | 16- 18 | Tygrys | 19- 21 | Lew | 22-24 | Ryś | 25-27 | Kot | 28- 30 | Koń | 31-33 | Dzik | 34-36 | Kobra | 37-39 | Pyton | 40-42 | Grzechotnik | 43-45 | Boa | 46-48 | Agawa | 49-51 | Waran | 52-54 | Wydra | 55-57 | Gronostaj | 58-60 | Bóbr | 61-63 | Świstak | 64-68 | Gwarek | 69-73 | Wiewiórka | 74-78 | Królik | 79-83 | Szczur | 84-88 | Orzeł | 89-93 | Jastrząb | 94-96 | Sokół | 97-99 | Jastrząb | 100 | Krogulec |
Konor. |
komentarz[3] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Władca Zwierząt" |
|
|
|
|
|
|
|