Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
Wiedźma
(profesja podstawowa/ zaawansowana)
Stary Świat pełen jest małych osad i wiosek położonych z dala od gościńców i głównych traktów. W lasach często można natknąć się na samotną chatkę stojącą w środku głuszy. W takich miejscach spotkać można wiedźmę. A spotkanie to może mieć bardzo różny charakter...
Wiedźmy różnią się od siebie w znacznym stopniu. Niektóre mieszkają wśród ludzi, inne samotnie. Są dobre i złe, piękne i paskudne, stare i młode. Pomagają i szkodzą. Mają koty, psy, nietoperze, szczury, jaszczurki i mężów. Właściwie niewiele jest rzeczy, które cechują każdą wiedźmę. Tak rzeczą jest jednak bez wątpienia sposób w jaki rozwiązują codzienne problemy- magii, gusła, zielarstwo i bogowie raczą wiedzieć co jeszcze.
Wiedźmą może zostać tylko kobieta. Najczęściej wybierane są młode, brzydkie dziewczęta o pewnych magicznych talentach, lub po prostu wyróżniające się spośród gromady dzieci.
Wybrana przez wiedźmę dziewczynka zaczyna swoją naukę. Warunkiem jednak jest pozostawienie domu rodzinnego (o ile taki posiada) i zamieszkanie z wiedźmą. Przez okres terminu uczennica pracuje w obejściu w charakterze służącej, bądź córki. Pomaga swej mistrzyni w codziennych zajęciach jak i asystuje podczas rytuałów. Po okresie terminu zostaje oficjalnie mianowana czarownicą i fakt ten zostaje podany do wiadomości wszystkich okolicznych wiedź ma najbliższym sabacie.
Uczennica wiedźmy
SZ | WW | US | S | Wt | ŻW | I | A | CP | ZR | INT | OP | SW | OGD | | | +10 | | +1 | +1 | +10 | | | +10 | | | | |
Umiejętności:
Wróżenie
Rozpoznawanie roślin
25% szans na bijatykę
10% szans na krawiectwo
25% szans na bystry wzrok
50% szans na czuły słuch
25% szans na leczenie chorób
Wykrywanie magii
Opieka nad zwierzętami
Cichy chód na wsi
Gotowanie
Tajemny język- magii prostej
25% szans na rzucanie czarów magii prostej
Punkty magii:
k4
Przedmioty:
Jabłko, sukienka, grzebień, nożyk do zbierania ziół, sakwa z ziołami
Profesje wejściowe:
Trzeba zostać wybranym przez wiedźmę (na tabeli uczonego 01 lub uczeń czarodzieja) profesja tylko dla kobiet
Profesje wyjściowe
Młoda wiedźma, uczennica czarodzieja, medyka, alchemika, druidka
Młoda wiedźma
SZ | WW | US | S | Wt | ŻW | I | A | CP | ZR | INT | OP | SW | OGD | | +10 | | +1 | +2 | +4 | +20 | +1 | | +20 | +10 | +10 | +10 | |
Umiejętności:
Szósty zmysł
Zielarstwo
Warzenie trucizn
Czytanie pisanie
Wyczucie istot magicznych
Chiromancja
Sekretny język- wiedźm
Leczenie chorób
Leczenie ran
Rzucanie czarów magii prostej
Tajemny język magii druidycznej
Rzucanie czarów magii druidycznej I poziomu
Punkty magii:
2k4
Przedmioty:
Różdżka Wiedźmy
Stary kapelusz
Profesje wejściowe:
Uczennica wiedźmy
Profesje wyjściowe:
Wiedźma starsza
Wiedźma starsza
SZ | WW | US | S | Wt | ŻW | I | A | CP | ZR | INT | OP | SW | OGD | | | +20 | | +3 | +6 | +30 | | +10 | +30 | +20 | +30 | +20 | |
Umiejętności:
Posłuch u zwierząt
Farmacja
Hipnoza
Wytwarzanie elixirów
Wiedza o demonach
Mocna głowa
Widzenie w ciemnościach- 10m
Odporność na choroby
Odporność na trucizny
Rozpoznawanie ożywieńców
Tajemny język magii wojennej
Rzucanie czarów magii druidycznej II poziomu
Rzucanie czarów magii wojennej I poziomu
Punkty magii:
3k4
Przedmioty:
Miotła Wiedźmy
Peleryna Wiedźmy
Profesje wejściowe:
Młoda Wiedźma
Profesje wyjściowe:
brak
Konor. |
komentarz[10] | |
|
|
|
|
|
|
|