..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Ithilran, Księżycowy Sznur.


Historia.
        Nikt dokładnie nie wie jak powstały owe przedmioty. Niektórzy magowie twierdzą iż stworzyli je elfowie za czasów swojej świetności i u szczytu magicznych mocy. Inni twierdzą, że do życia powołał je chaos, jeszcze inni, że przyczynili się do tego bogowie. Faktem jest jednak, że znane są od niepamiętnych czasów i wysoko cenione, zarówno przez magów jak i zabójców.
Są niezwykle rzadkie, lecz mogą występować w zgoła nieoczekiwanych miejscach. Może się nawet zdarzyć, że jedna będzie spoczywać na dnie ścieku, lub wisieć na gałęzi drzewa na środku bagna. Najczęściej znajdują się w pobliżu miejsca, gdzie zginęli ich poprzedni właściciele.

Wygląd.
        Podczas uśpienia mają długość około 30 cm i grubość powroza, lub grubej włóczki. Mogą jednak „rozwinąć się do 20 m i stać grube jak palec. Kolor zależy od płci. Żeńskie egzemplarze są srebrna, męskie złote.

Charakterystyka.

SZWWUSSWtŻWIAZRCPINTOPSWOGD
733-4410502------


Trwałość liny.
        Liny są odporne na oddziaływania psychologiczne i na wszelkie rodzaje magii. Nie można ich spalić, niszczy je jednak zwykła broń.

Władanie liną.
        Lina wykonuje wszystkie rozkazy właściciela tak długo, jak długo nie zostanie zniszczona, lub właściciel nie umrze. Może przyjmować kształt i długość wedle jego życzenia w granicach od 30 cm do 20 m, a także pełzać po dowolnej powierzchni i owijać się wokół wszelkich przedmiotów i istot, nawet eterycznych.
Może ona spętać ofiarę po udanym rzucie na WW. Dalej walkę traktuje się jako zapasy i testuje siłę liny i ofiary tak, jak opisano to w podręczniku. To, czy lina ma zadać obrażenia (w wysokości połowy swojej siły bez względu na wytrzymałość wroga)w przypadku wygranej zależy od właściciela.
Jeśli ofiara nie oswobodzi się w przeciągu trzech rund właściciel może zdecydować, że lina krępuje wroga i uwolnienie jest możliwe jedynie dzięki umiejętności wyzwalanie się z więzów lub poprzez zniszczenie liny. Jeśli lina spęta istotę eteryczną, ta ulega zniszczeniu po upływie k4 rund chyba, że wyda 10 PM, co pozwoli jej uciec.
Jeśli właściciel zechce, lina może także owinąć się dookoła szyi ofiary i dusić ją. Zadaje wówczas obrażenia równe swej sile, bez względu na wytrzymałość wroga. Aby się oswobodzić ofiara musi wykonać udany test siły z modyfikatorem. Jeśli wróg był już wcześniej skrępowany nie może obronić się przed duszeniem, chyba że wyzwoli się z więzów.
Jeśli wróg posiada metalowy pancerz, lina nie może zadać mu obrażeń na określonej lokacji.

Dusza Ithilrana.
Lina posiada własną inteligencję i wolę życia. Jeśli jednak właściciel nakaże jej jakąś czynność wytrwa w niej, aż do odwołania, nawet jeśli będzie to groziło jej zniszczeniem.
Mimo iż ithilran posiada inteligencję, jest ona całkiem obca ludzkiemu, czy nawet humanoidalnemu umysłowi i niemożliwe jest prowadzenie jakiejkolwiek wymiany myśli między właścicielem, a liną.

Konfrontacja dwóch Ithilranów.
        Jeśli dojdzie do starcia między dwoma Księżycowymi Sznurami należy przeprowadzić pojedynek SW obu lin. Ta, która wygra „wchłania przeciwnika, a wszystkie jej cech rosną o 10 i 1.

Efekt uboczny.
        Liny jako, że traktują swoich właścicieli jako partnerów są niezwykle zazdrosne i będą starały się usunąć wszelki osoby, z którymi ich właściciel spróbuje się związać, czy choćby odbyć stosunek płciowy.

Wymagania.
        Aby stać się panem liny bohater musi spełnić trzy warunki. Poprzedni właściciel musi być martwy. Bohater gracza musi być przeciwnej płci niż lina. (O płci liny może zadecydować MG, lub określić ją losowo. Jeśli będzie ona własnością jakiegoś BN musi być inna niż jego.) I wreszcie gracz musi wykonać udany test SW. Dopiero wtedy lina zacznie wykonywać jego rozkazy. W innym wypadku pali postać przy dotknięciu, nie zadając konkretnych obrażeń, ale uniemożliwiając trzymanie jej.
Aby rozkazywać linie właściciel musi mieć wolną przynajmniej jedną rękę, a lina musi znajdować się w zasięgu jego wzroku.


Konor.
komentarz[2] |

Komentarze do "Ithilran- artefakt"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   W którym dziale trzeba więcej artykułów?
Bestiariusz
Przygody
Opowiadania
Zdolności
Przedmioty
Profesje
Postacie
Miejsca
Zasady
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Wilkołak
   Elfia Wdzięcz...
   Tworzenie Pos...
   Skarb Piramidy
   Wiedźmin
   Chart
   Świątynia Upa...
   Zew Krwi
   Biały Płomień...
   Płomienie Smo...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.148894 sek. pg: