..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Ruthtaur, Ostrze Czarnego Płomienia.


Historia
Kiedy na ziemię zstępowały smoki z przedwiecznej, czarnej i lodowatej pustki przybyło na nią także zło. Zło owo dowiedział się jakimś sposobem o powstaniu Xaviana i postanowiło stworzyć oręż, który mógłby się mu przeciwstawić, gdy nadejdzie czas.

Wygląd
Ruththaur jest bliźniakiem Xaviana, z tą różnicą jednak, że po jego ostrzu pełza lodowaty, czarny ogień, a czerwień jego klejnotu przypomina bardzej plugawą posokę, niż krew smoka.

Właściwości
Właściciel staje się odporny na wszelki ogień.
Jego siła i wytrzymałość wzrastają do ośmiu (i nie mogą być rozwijane ponad ten poziom), jego żywotność zostaje podwojona (kolejne rozwinięcia także są podwajane) i staje się on odporny na wszelkie oddziaływania psychologiczne, lecz jednocześnie zaczyna być podatny na furię.
Właściciel ostrza może rozkazywać dowolnemu złemu smokowi w zasięgu swojego wzroku po wykonaniu udanego testu SW.
Podobnie jak Xavian, Ruththaur może zapłonąć swym lodowatym ogniem i zadawać dodatkowe 2k4 obrażeń co kosztuje go jeden punkt magii na rundę.
Miecz, jak swój bliźniak, może absorbować i przechowywać energię magiczną z rzucanych na jego właściciela czarów i neutralizować je w ten sposób, jeśli właściciel wykona udany test SW z dodatnim modyfikatorem +20. Ostrze może pomieścić 30 punktów magii i kiedy osiągnie ten limit przestanie wchłaniać i neutralizować czary, aż do czasu gdy ilość punktów magii w nim zawartych znowu spadnie.
Punkty magii zawarte w mieczu mogą być w każdej chwili użyte przez właściciela do uzdrowienia się. Jeden punkt magii regeneruje natychmiast jeden punkt żywotności, nawet jeśli postać jest ciężko ranna.
Miecz posiada umiejętności wykrycie magii, wykrycie magicznych istot i szósty zmysł, a swoimi spostrzeżeniami może dzielić się z właścicielem.

Dusza Czarnego Ognia
Pradawne zło zniewoliło i zdeprawowało duszę jednego z nowonarodzonych smoków, a następnie siłą zaklęło ją w ostrze miecza. Podobnie jak Xavian, Ruththaur będzie komunikował się ze swym właścicielem, ale ich współżycie nie będzie opierało się na asymilacji, lecz na dominacji. Jeśli właściciel będzie dość silny, przejmie władzę nad mieczem, jeśli okaże się słaby, to miecz zawładnie nim.
Właściciel, podobnie jak w przypadku Xaviana pocznie zmieniać się na ciele i umyśle. I o ile zmiany fizyczne będą postępować podobnie jak w pierwszym przypadku (tylko oczy staną się czarne), zmiany psychiczne pójdą w zgoła innym kierunku.
Oczywiście psychika właściciela stanie się odporna na oddziaływania zewnętrzne, ale jago umysł stanie się zimny, ostry i nieczuły jak stal. Bohater stanie się mściwy, zazdrosny, pazerny i okrutny ponad wszelką miarę. Jego jedynym celem będzie stawanie się coraz potężniejszym i niszczenie wszystkiego co stanie mu na drodze.

Wymagania
Bohater chcący władać Ruththaurem musi być zły, lub chaotyczny. Musi ponadto wykonać udany test SW. Jeśli test się nie powiedzie miecz zabije go i wchłonie jego duszę. Jeśli będzie udany, bohater stanie się właścicielem miecza, ale co pewien czas, będzie musiał wykonywać kolejne testy SW. Trzy testy udane z rzędu oznaczają, że zdobył dominację nad mieczem i nie musi już wykonywać rzutów. Trzy testy nieudane z rzędu oznaczają, że miecz przejął nad nim kontrolę i gracz (jako postać) musi wykonywać jego rozkazy.

Przedmiot ten jak i Xavian jest niezwykle ciekawy, a być może i od Xavian ciekawszy, bo postać nim władająca może stać się o wiele bardziej tragiczna. Jeśli gracz jest doświadczony MG można pozwolić mu samemu odgrywać przejmowanie władzy nad jego bohaterem przez złą duszę miecza.


Konor.
komentarz[5] |

Komentarze do "Ruthtaur- artefakt"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   W którym dziale trzeba więcej artykułów?
Bestiariusz
Przygody
Opowiadania
Zdolności
Przedmioty
Profesje
Postacie
Miejsca
Zasady
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Wilkołak
   Elfia Wdzięcz...
   Tworzenie Pos...
   Skarb Piramidy
   Wiedźmin
   Chart
   Świątynia Upa...
   Zew Krwi
   Biały Płomień...
   Płomienie Smo...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.025802 sek. pg: