Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
Kogin – krasnoludzki inżynier z rodu Drudag, wsławił się nietypowym wynalazkiem. Historia ta działa się dawno temu, gdy krasnoludy były jeszcze niepodzielnymi władcami Gór Krańca Świata. Kogin odebrał staranne wykształcenie, co więcej swój talent wynalazcy przejawiał jeszcze podczas nauki. Pewnego dnia podczas pracy na kopalni jego grupa natrafiła na spore złoże złota. Zapanowało ogólne podniecenie. Lecz jak to bywa w życiu musiała się pojawić komplikacja. W miejscu spoczynku rudy złota ulatniał się metan. Kogina i jego towarzyszy uratował refleks. Gdy jeden z kompanów poczuł podejrzany zapach, wszyscy momentalnie zagasili lampy. Praca w totalnych ciemnościach była niemożliwa. Próby stworzenia przeciągu w korytarzu spełzły na niczym. Chęć wzbogacenia się działała na psychikę Kogina tak bardzo, że ten rozpoczął badania nad nowym typem oświetlenia. Korzystając z wiedzy jaką posiadł przez lata i przy pomocy kowala run nieznanego z imienia, stworzył nieduże cudeńko które nazwał „Promykiem”. Ta magiczna latarenka swym wyglądem przypomina typową latarnię. Jedyną różnicą jest to, iż wewnątrz zamiast knota i oliwy znajduje się nieduży kryształ z esencją światła. Na krysztale jest wyryty run odnawialności, przez co latarnia świeci cały czas. Kolejną modyfikacją są klapki na obudowie, umożliwiające skierowanie światła tylko w jedną stronę, lub całkowite zamknięcie latarni. Teraz złoża złota stały przed nim otworem. Kogin i jego ród szybko się wzbogacił.
Zasady specjalne:
Promyk Kogina świeci cały czas nie da się go zgasić (co najwyżej można zamknąć wszystkie klatki). Latarnia ta nie emituje ciepła. Jest odporna na zalanie, zagaszenie przez wiatr. Waży ok. 1,5 kilograma.
valld. |
komentarz[4] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Promyk Kogina" |
|
|
|
|
|
|
|