..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Sklep Gedeona



Tekst jest uzupełnieniem artykułu o magu-alchemiku z Genoch (Gedeon).



Do uzyskiwania wszystkich podanych niżej substancji Gedeon używa pewnych ilości spaczenia, zazwyczaj śladowych, niemniej długotrwałe ich stosowanie powoduje wiele nieprzyjemnych skutków ubocznych, z mutacjami włącznie.

Eliksir Uzdrawiający.
Niemalże cudowny lek w przeciągu kilku minut zasklepiający rany i zrastający złamane, błyskawicznie przywracający siły organizmowi. Podany zdrowym pacjentom działa jak narkotyk, wyostrzając zmysły i wprowadzając w stan euforii, jak tylko uporają się z omami, które pojawią się zaraz po wypiciu eliksiru, działanie halucynogenne leku jest potężne i jego przedawkowanie z łatwością wpędzi w obłęd nawet najsilniejsze umysły. Nie jest to jedyny efekt uboczny mikstury. Z powodu nienaturalnie szybkiego leczenia, urazy nie zabliźniają się w sposób prawidłowy, pozostawiając po sobie paskudne płaty i przebarwienia na skórze. Nie wpływa to jednak na popularność leku, który dla wielu stanowi różnice między życiem a śmiercią.

U osób stosujących ten lek więcej niż raz można zaobserwować następujące fazy działania.

Faza pierwsza: Organizm jest nieprzyzwyczajony do leku, jego działanie jest trudne do przewidzenia, a halucynacje najsilniejsze. Leczy k10 punktów żywotności, w przypadku przekroczenia maksymalnej wartości, dodatkowe punkty się ignoruje, natomiast Zręczność i Inteligencja zwiększają się o 5% na czas godziny.
Zaraz po wypiciu eliksiru, zaczynają się omamy, postać zamyka się w katatonicznym transie na ilość minut równą przywróconym punktom żywotności, otrzymując 1PO.
Faza druga: Chociaż efekty leku nie mogą być już tak spektakularne, to jednak dzięki przystosowaniu się do niego są o wiele pewniejsze. Przywraca k10/2+2 punktów żywotności, a w przypadku przekroczenia maksymalnej ilości podnosi Inteligencje o 5%.
Halucynacje nadal występują jednak udany test Siły Woli broni prze obłędem
Faza trzecia: Organizm powoli uodparnia się na działanie mikstury, leczy k10/2 -1 punktów życia, przekroczenie początkowej żywotności się ignoruje, ale nadal towarzyszące jego użyciu halucynacje wymagają testu Siły Woli

Każdorazowe przyjęcie leku wiąże się z trudnym testem odporności, udany oznacza, że postać przechodzi do kolejnej fazy, w przypadku wyjścia z trzeciej fazy eliksir przestaje działać. Miesiąc przerwy w stosowaniu leku, powoduje przejście do niższej fazy.
Koszt:50 koron

Pijawki:
Zazwyczaj sprzedawane zamknięte w wielki szklanym, lub glinianym słoju, zawiniętym w płótno i obwiązanym sznurkiem. Specjalnie hodowane pijawki przykładane są do ciała w celu oczyszczenia go z trucizny lub choroby, wraz z wysysaną krwią. Każda z nich odbiera jeden punkt żywotności mając jednocześnie 15% szans na powstrzymanie trucizny, 5% jeśli trucizna ma magiczną naturę. Nie jest to specjalnie bolesny zabieg, szczególnie mając na uwadze, że najczęściej ratuje on czyjeś życie, jednak rana po nim piecze przez parę dobrych dni, oraz pozostawia brzydką bliznę na całe życie. Pijawka umiera zazwyczaj po zabiegu, chyba, że przyczepi się ją do zdrowego pacjenta. Każdy słój zawiera około dwudziestu pijawek.
Koszt: 30 koron

Preparat Gedeona:
Jest przyrządzany indywidualnie dla każdego kupca, preparat jest jednym z dzieł, z którego Gedeon jest naprawdę dumny, co czasami pozwala sobie okazać na swój specyficzny sposób. Środek ma różne postacie, zazwyczaj maści, albo proszku, zdarzają się jednak wywary, albo zioła, których opary należy wdychać. Jego zadaniem jest powstrzymanie postępującej mutacji, co robi nader skutecznie, jednak jego działanie nie jest trwałe i za każdym razem coraz krótsze.
Pierwsza dawka hamuje mutacje na k10 tygodni, a każda następna o połowę poprzedniego czasu. Preparat całkowicie przestaje działać, gdy czas spadnie poniżej godziny. Lek działa tylko i wyłącznie na jedną mutacje u jednej osoby dla której został przygotowany.
Koszt:120koron

Maść Cieni
Mały słoiczek, z czarną galaretowatą i bardzo lepką substancja. Chętnie kupowana przez skrytobójców i złodziei z „górnej półki”, ponieważ zwykli rabusie mogą tylko marzyć o czymś takim. Plotka głosi, że po maść przyjeżdżają mistrzowie fachu spoza Ostemarku, nawet z Nuln i Altdorfu, a kilku imperialnych dostojników już padło ofiarom zamachowców ją stosujących. Substancje wciera się w skórę, nadając jej ciemny, niemalże czarny odcień, nie jest konieczne idealne pokrycie całej powierzchni, magia zawarta w maści zadziała tak długo jak cały słoiczek zostanie wtarty. Noszone ubranie także nie wpływa w żaden sposób na efekt. Maść działa podczas jednej nocy, wyostrza zmysły jednocześnie wyciszając i maskując ruchy postaci, a postronny obserwator nie będzie w stanie odróżnić jej od zwykłego cienia.
Efekt: Postać widzi w ciemnościach na odległość 50 m. Uzyskuje modyfikator +20, do wszelkich testów skradania i ukrywania, oraz +10 do walki wręcz i uników tak długo jak pozostaje się poza oświetleniem innym niż księżyce lub gwiazdy. Osoby widzące postać nawet z odległości kilku metrów, nie dostrzegą nic innego poza rozmytą szarą sylwetką.
Koszt:100koron

Jad Gnilca
Trucizna często zamawiana przez właścicieli aren, nie jest może najbardziej skuteczną substancją na świecie, ale za to jej użycie jest bardzo widowiskowe. Ma postać szarożółtego proszku, wcieranego w ostrze broni, trwale je barwiąc. Rany zadane przez potraktowany jadem oręż są niezwykle bolesne i trudne do leczenia, gdy trucizna dostając się do rany zaczyna palić ofiarę od wewnątrz, wydzielając jednocześnie gęsty gryzący dym. Proszek działa jak kwas, znacznie osłabiając zatrutą broń.
Efekt: Broń zadaje obrażenia z siłą większą o jeden, jednak przy każdym dublecie zatrute ostrze rozsypuje się na drobne kawałeczki. Testy leczenia ran są trudniejsze o 10%
Koszt:20koron

IaCobi.
komentarz[13] |

Komentarze do "Sklep Gedeona"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   W którym dziale trzeba więcej artykułów?
Bestiariusz
Przygody
Opowiadania
Zdolności
Przedmioty
Profesje
Postacie
Miejsca
Zasady
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Wilkołak
   Elfia Wdzięcz...
   Tworzenie Pos...
   Skarb Piramidy
   Wiedźmin
   Chart
   Świątynia Upa...
   Zew Krwi
   Biały Płomień...
   Płomienie Smo...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.019682 sek. pg: