..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Dzieci Rogatego Szczura

Tytuł
Dzieci Rogatego Szczura
Autor
Gary Astleford, Steve Darlington, Robert J. Schwalb
Wydawca
Copernicus Corporation
Ilość stron
148
Cena
69 zł.
Ocena
7.5/10

Skaveny. Szczury, zwierzęta zawsze kojarzone z zarazą, smrodem i zepsuciem. Żyją w miejscach, w których szanujący się człowiek przebywa tylko wtedy, kiedy musi. W Imperium tępione, jak tylko można, ze względu na to, że skaveny roznoszą zarazę, produkują spaczeniową broń i niszczą zapasy żywności, skazując na śmierć mnóstwo ludzi. Ale przecież skaveny nie istnieją. Możni tego świata pragną, byśmy tak myśleli.

Dodatek „Dzieci Rogatego Szczura” dzieli się na osiem rozdziałów, maksymalnie przybliżających nam społeczność skavenów.

Rozdział pierwszy opisuje sposób postrzegania szczuroludzi przez ludność Starego Świata. Znajdziemy tu rady, dotyczące wyposażenia szczurołapa, a także przegląd różnych typów skavenów, opisuje ich fizjologię i kulturę.

W rozdziale drugim poznamy trochę historii pochodzenia skavenów.

Trzeci rozdział pozwala zgłębić strukturę społeczną, jej zawiłości, hierarchię i interakcje pomiędzy poszczególnymi szczuroludźmi.

O osadach skaveńskich można się czegoś dowiedzieć w kolejnym, czwartym już, rozdziale.

Piąty to słowo o działaniach wojennych, zaklęciach i technologiach spaczeniowych.

Od rozdziału szóstego zaczyna się bardziej praktyczna część dodatku. Zostały tu opisane profesje i zdolności, przeznaczone dla skavenów. Dalej mamy coraz bardziej „growe” zastosowanie „DRS”.

Siódmy rozdział daje nam narzędzie projektowania kampanii ze skavenami w roli głównej. Zawarte tu rady pomogą nam dobrze odegrać skavena. Ta część dodatku jest swoistym podsumowaniem wiedzy wcześniej przedstawionej.

Idąc tym tropem, dostajemy ostatni, ósmy, rozdział, w którym znajdziemy gotową przygodę o nazwie „Niewolnicy przeznaczenia”. Co ciekawe, przedstawiona jest również wersja z punktu widzenia skavenów.

150 stron wiedzy o skavenach. Samo wydanie Copernicusa jest naprawdę świetne. Dobry papier, zacna grafika okładkowa, świetna korekta (tam prawie nie ma błędów!). Treść tomiku jest przydatna zarówno mistrzowi gry, jak i graczom. Taką uniwersalność się chwali. Ciekawym pomysłem jest możliwość wcielenia się w skavena, co dodatek, dzięki wielu poradom, ułatwia.

„Dzieci Rogatego Szczura” uważam za dodatek naprawdę mocny, udany i przydatny. Mimo drobnych niedociągnięć (niespójności w liczbach), mogę go polecić szanującemu się Warhammerowcowi. Chwilami literackie, by za chwilę stać się już czystą mechaniką. Odkryj świat przerażających szczuroludzi, stań się jednym z nich.


Elantir.
komentarz[61] |

Komentarze do "Dzieci Rogatego Szczura"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   W którym dziale trzeba więcej artykułów?
Bestiariusz
Przygody
Opowiadania
Zdolności
Przedmioty
Profesje
Postacie
Miejsca
Zasady
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Wilkołak
   Elfia Wdzięcz...
   Tworzenie Pos...
   Skarb Piramidy
   Wiedźmin
   Chart
   Świątynia Upa...
   Zew Krwi
   Biały Płomień...
   Płomienie Smo...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.051867 sek. pg: