Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
Wynalazcy
Wynalazca
Krasnoludzka myśl techniczna jest słynna w całym Starym Świecie. Niestety nie wszystkim wynalazkom podoła byle inżynier, więc naprzeciw waszym wymaganiom staje Wynalazca. W końcu rzeczy takie jak pompa wodna, silnik parowy czy proch strzelniczy wyszły z czyichś laboratoriów. Wynalazcy to po prostu najlepsi spośród inżynierów.
Schemat rozwoju:
WW +15
US +20
K +10
Odp +10
Zr +15
Int +30
SW 10
Ogd -
A -
Żyw +5
S -
Wt -
Sz -
Mag -
PO -
PP -
Umiejętności:
Rzemiosło (Kowalstwo), rzemiosło (Stolarstwo), rzemiosło (dowolne 2), nauka (inżynieria), nauka (mechanika), nauka (runy), nauka (alchemia) nauka (dowolna), czytanie i pisanie, zastawianie pułapek, wykrywanie pułapek, warzenie trucizn, spostrzegawczość, leczenie, unik, wiedza (Dowolne 2), znajomość języka (dowolne 2), targowanie, powożenie
Zdolności:
Broń specjalna (palna albo mechaniczna), inwencja*, błyskotliwość, artylerzysta, strzał precyzyjny, szczęście, talent cieśli**
Ekwipunek:
Skórzany fartuch, dziennik, przybory piśmiennicze, 3 małe wynalazki, gogle, pancerz skórzany, narzędzia (dowolne), osiołek
Profesje wejściowe:
Inżynier, mistrz rzemiosła
Profesje wyjściowe:
Mistrz wynalazków, mistrz gildii, uczony, akolita
*Inwencja - nowa umiejętność dostępna jedynie dla wynalazców. Jeżeli postać ma odpowiednie fundusze i wystarczającą ilość czasu [Określa to MG] może próbować coś wynaleźć. Wynik prac ustala MG.
**Talent Cieśli - Jak Talent Artystyczny ale +10 do wszystkich rzemiosł.
Mistrz wynalazków
Połączenie Krasnoludzkiej myśli technicznej z Niziolskim sprytem, Elfią inteligencją i Ludzkim zacięciem, a to wszystko na usługach imperatora. Mistrzowie wynalazków nadzorują tworzenie nowych rodzajów broni, sprzętu itp. Kto wynalazłby czołg parowy jak nie mistrz wynalazków? Chciałeś żeby twoja postać to był istny Leonardo da Vinci? Teraz masz ku temu okazję.
Schemat rozwoju:
WW +20
US +25
K +15
Odp +15
Zr +25
Int +40
SW 10
Ogd 10
A 1
Żyw +5
S -
Wt -
Sz -
Mag -
PO -
PP -
Umiejętności:
Rzemiosło (dowolne 4), rzemiosło (Machiny), nauka (dowolne 4), czytanie i pisanie, warzenie trucizn, spostrzegawczość, znajomość języka (dowolne 2), wiedza (dowolne 3), targowanie, wycena, powożenie
Zdolności:
Broń specjalna (kusze), broń specjalna (wybuchowa), broń specjalna (rzucana), inwencja*, błyskotliwość, artylerzysta, strzał precyzyjny, talent cieśli**, niezwykle odporny, strzał przebijający, szybkie wyciągnięcie
Ekwipunek:
Skórzany fartuch, dziennik, przybory piśmiennicze, 5 wynalazków, 5 Pomocników (rzemieślnicy), gogle, pistolet lub kusza pistoletowa, strój architekta, butelka gorzałki, pancerz skórzany, narzędzia, powóz, mikstury
Profesje wejściowe:
Wynalazca, Mistrz Gildii
Profesje wyjściowe:
Mistrz Gildii, Uczony, Sierżant
*Inwencja - nowa umiejętność dostępna jedynie dla wynalazców. Jeżeli postać ma odpowiednie fundusze i wystarczającą ilość czasu [Określa to MG] może próbować coś wynaleźć Wynik prac ustala MG.
**Talent Cieśli - Jak Talent Artystyczny ale +10 do wszystkich rzemiosł.
Stworzyłem te dwie profesje jako dalszą możliwość rozwijania się jako inżynier bo w Warhammerze tego niestety mało. Tematu samego tworzenia wynalazków nie poruszałem ponieważ każdy MG myślę że widziałby to inaczej (jako bazę proponowałbym schemat tworzenia rytuałów).
by Theseo
gg: 3950661
mail: [email protected]
Theseo. |
komentarz[37] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Wynalazcy" |
|
|
|
|
|
|
|