|
Zbiór zasad pozwalających korzystać z mechaniki Warhammera w świecie MADMAX'a. Artykuł ten nie podaje odpowiedzi na wszystkie problemy związane z kwestią, ale omawia pokrótce najważniejsze z nich.
|
|
|
|
|
Kilka zasad mojego autorstwa. Na moich sesjach służyły dobrze i znacznie urozmiciły walkę. Mam nadzieję, że i Wam pomogą i "udoskonalą" rozgrywkę.
|
|
|
|
|
Wierzchowce towarzyszą naszej cywilizacji od zarania dziejów. Takoż przed nami elfowie i krasnoludowie, a po nas niziołkowie koni i kuców używali. W dziele tym szanowny czytelnik o kilku co znamienitrzych rodzajach wierzchowców przeczytać może.
|
|
|
|
|
Krótki tekst o zmianach w broni strzeleckiej i zasadach zniszczenia broni.
|
|
|
|
|
Autorska wizja organizacji armii Nordlandu.
|
|
|
|
|
Uzupełnienie listy mutacji znajdującej się w podręczniku głównym, pomocne dla drużyn które często obcują z potęgą mrocznych bogów.
|
|
|
|
|
Alternatywne zasady pozwalające na stworzenie postaci ludzi spoza Imperium.
|
|
|
|
|
Nie wszyscy mutanci uganiają się po lasach tocząc pianę ze swoich powykręcanych pysków, nie wszyscy mlaskają tysiącami macek i wreszcie nie wszyscy hołdują bogom Chaosu. Oto skromna próbka tego jak subtelny potrafi być Chaos.
|
|
|
|