..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Władca Zwierząt


Władcy zwierząt to nieliczni ocalali z plemienia, które dawno temu żyło w dalekich puszczach nowego świata. Członkowie tego plemienia przekazywali sobie z pokolenia na pokolenie umiejętność posługiwania się językiem zwierząt. Razem z nimi polowali i wypoczywali. Lecz ze wschodu, zza morza przybyli mroczni elfowie i wybili niemal wszystkich. Nieliczni, którzy ocaleli rozpierzchli się po całym świecie. Nie mieli już swego plemienia, zostały im tylko zwierzęta. I dlatego przysięgli bronić ich za wszelką cenę.

Zasady specjalne:
-aby zostać władcą należy wyrzucić na tabeli profesji rangera 01 lub 00 (jest to jedyny sposób),
-władcy noszą tylko skórzany pancerze,
-władca może porozumieć się z każdym zwierzęciem nie wykonując przy tym żadnych testów, jedynie od zwierzęcia zależy, czy i co powie,
-zwierzęta mogą odmówić kontaktowania się z władcą jeżeli ten nie będzie należycie wypełniał swych obowiązków,
-władcy unikają zabijania wszelkich, poza złymi, istot,
-władca zwierząt morze zmienić swą profesję i zatrzymać swe moce, ale tylko pod warunkiem, że jego nowe zajęcie nie będzie w żaden, absolutnie żaden sposób szkodzić zwierzętom,
-MG morze pozwolić by podczas jednej z przygód do mistrza dołączył nowy zwierzęcy przyjaciel.

Schemat rozwoju:


SzWWUSSWtZwI A Zr CP IntOpSW
+1+30+3+6+20+2+20

Umiejętności: Przedmioty:
Opieka nad zwierzętami Broń ręczna
Posłuch u zwierzątTorba na ramię
Tropienie                        Prowiant na 7 dni
Cichy chód na wsi Skórzana manierka z wodą
Krycie się na wsi k4 zwierząt towarzyszy z poniższej tabeli
Akrobatyka
Ogłuszenie
Rozbrajanie Profesje wyjściowe:
WspinaczkaGajowy, zwiadowca, pasterz, przepatrywacz, najemnik,
Szybki refleks banita, uczeni czarodzieja,
75% na jazdę konną
25% na specjalną broń- oburęczną



1-3Wilk
4-6Lis
7-9Niedźwiedź
10-12Pantera
13-15Puma
16- 18Tygrys
19- 21Lew
22-24Ryś
25-27Kot
28- 30Koń
31-33Dzik
34-36Kobra
37-39Pyton
40-42Grzechotnik
43-45Boa
46-48Agawa
49-51Waran
52-54Wydra
55-57Gronostaj
58-60Bóbr
61-63Świstak
64-68Gwarek
69-73Wiewiórka
74-78Królik
79-83Szczur
84-88Orzeł
89-93Jastrząb
94-96Sokół
97-99Jastrząb
100Krogulec



Konor.
komentarz[3] |

Komentarze do "Władca Zwierząt"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   W którym dziale trzeba więcej artykułów?
Bestiariusz
Przygody
Opowiadania
Zdolności
Przedmioty
Profesje
Postacie
Miejsca
Zasady
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Wilkołak
   Elfia Wdzięcz...
   Tworzenie Pos...
   Skarb Piramidy
   Wiedźmin
   Chart
   Świątynia Upa...
   Zew Krwi
   Biały Płomień...
   Płomienie Smo...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.022170 sek. pg: