..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Zdolności


Kocia zwinność - II ed
Valandil
Zdolność dla postaci.

Wojenny rytm - II ed
Valandil
Zdolność dla postaci.

Ogłuszanie
Valandil.
Mechanika zdolności Ogłuszanie, opisana w podręczniku zasad do II edycji WFRP, jest niewygodna, nieprzyjazna i bezsensowna. Dlatego proponuję alternatywne rozwiązanie.

Kuglarstwo - poprawka
Valandil.
Umiejętności powiązane z kuglarstwem pozwalają artystom zabawiać publiczność, ale także są wykorzystywane na salonach pośród wyższych sfer jako rozrywka.

strona: [1] | wszystkich artów: 4

sortuj według: tytułu | daty | popularno¶ci



© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   W którym dziale trzeba więcej artykułów?
Bestiariusz
Przygody
Opowiadania
Zdolności
Przedmioty
Profesje
Postacie
Miejsca
Zasady
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Wilkołak
   Elfia Wdzięcz...
   Tworzenie Pos...
   Wiedźmin
   Skarb Piramidy
   Chart
   Świątynia Upa...
   Zew Krwi
   Biały Płomień...
   Płomienie Smo...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.019160 sek. pg: