..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Berserker z Norski (profesja zaawansowana)



Na dalekiej północy gdzieś w Norsce żyje lud hardy i waleczny. Barbarzyńcy z północy groźni , dzicy . Rzadko można nich spotkać najczęściej widuje się ich pracujących jako ochrona karawan na szlaku ciągnącym się z Miasta Kislew poprzez Prag , Kochevo ,Zilair do Egorevsk . Co dziwniejsze wśród nich znajdują się jeszcze dziwniejsze osobowości . Są to Berserkerzy , wojownicy o nadludzkiej sile i wytrzymałości . Opętani przez niespokojne duchy furii , słyną ze swojej waleczności jak i z łatwego wpadania w gniew a zasadzie w szał .Czczą honor i odwagę, choć jest to dość specyficzny rodzaj odwagi . Nie rozumiany w reszcie świata , nie gardzą oni jednak pieniędzmi. Honor nie zakazuje im przyjąć sowitej zapłaty za pomoc ale nigdy nie upominają się o nią , jako barbarzyńcy nie doceniają wartości pieniądza . Ci potężni barbarzyńcy czczą Ulryka , jego siłę oraz modlę się do niego godnego siebie przeciwnika . Furia która tkwi w nich wypala ich od środka jest ich silą jak i zarazem przekleństwem . Niewielu z nich nie dożywa sędziwego wieku . Walczą z zapałem zabijając i raniąc nieprzyjaciół nie zważając na odniesione rany , bul jest jedynie oznaką słabości .

...niespodziewany cios z boku przygwoździł mnie do ziemi ,czrwona mgła otoczyła mnie zewsząd wielki ork wznosi kamienny młot do kolejnego ciosu , muszę go dopaść ...
... gdzie ork , jest tu leży z rozłupaną czaszką .... ściskam w ręku orkijski młot do którego orka należał . Nie wiem tylu ich tu leży ... Hagar

Są przesądni i sceptycznie patrzą na magię , dla nich magia to zawodzenia szamana i wróżenie z kości .
W większości używają broni dwuręcznych ale nie stronią od innego typu uzbrojenia (włącznie z tarczami). Choć w wszyscy używają znacznie masywniejszych modeli niż powszechnie używane. Darzą szczególnym szacunkiem kowali z racji swoich upodobań do broni . Potrafią przemierzyć pół świata często na piechotę aby znaleźć mistrza rzemiosła u którego zamówią swój oręż z którym nie rozstaną się aż do śmierci .

Jestem Hagar
żyje by walczyć , walcz by żyć
Jestem Hagar
wezmę tylu z was ilu zdołam
Jestem Hagar
jestem furią .


Statystyki :
WW : +40 , S : +2 , Wt : +3, Żw : +7 , I : +20 , A : +2, Op :+20 , Sw :+20

Umiejętności:
Bardzo silny,
Bardzo wytrzymały,
Broń specjalna: dwuręczna ,
drzewcowa ,
korbacz
Wspinaczka
Silny cios,
Bijatyka,
Zapasy,
Ogłuszanie,
Szaleńczy atak*,
Dziki szał **

Zasady specjalne:
*Szaleńczy atak (jak w podręczniku, patrz furia) Nie działa podczas dzikiego szału.

**– jest to głęboki hipnotyczny stan podobny do opętania w którym berserker nie panuje nad sobą i oddaję się wirowi walki. Co znamionuje wzrost siły, odporności na ból, zmęczenie czy strach. Podczas szału zaatakuje najbliższą istotę bez względu czy to przyjaciel czy wróg.
Aby go wywołać postać musi zdać test SW –20 lub po oblaniu testu grozy bądź terroru (atakuje istotę/ty która go przeraziła). W trakcie działania szału także nie parują!
(S +2, Wt +1, I +10, Nie tyczą go testy strachu i grozy z wyjątkiem wywołanych przez bóstwa). Po wyjściu z tego stanu bohater otrzymuje k3 obrażenia (bezpośrednio na żywotność, nie może spaść poniżej 0. Kiedy będzie wynosiła 0 gracz staje się nieprzytomny na k6 godzin.
Uwaga! Wyprowadzić berserkera można ogłuszając go (najlepiej duuuuuużym kamieniem z tyłu).

Nie używają pancerzy płytowych (wyjątki: napierśnik, naramienniki). Hełmy dowolne , lubują się jednak w antycznych hełmach z brązu.
Nie wierzą w przedmioty magiczne o działaniu ochronnym i ponadto godzą nimi ( więc ich nie używają ) . Ufają swojej sile i niezłomności ducha .

Berserkerzy nie unikają , jednak mogą oni parować (wyjątkiem jest szaleńczy atak). UWAGA!!! Zostać nimi mogą jedynie ludzie, którzy zostali uznani za godnych przez lud północy. Tam odbywa się rytuał opętania duchem furiii. Uwarzaja oni iż broń stszelecka jest bronią niechonorową i że nadaje się co najwyrzej do polowań na zwierzyne a nie do walki

Ekwipunek (obowiązkowy):
- Broń ręczna lub dwuręczna,
- Ciężka skórzana zbroja (nadaje się pod kolczugę/napierśnik),
- Talizman Ulryka
- Futro z własnoręcznie zabitego białego niedźwiedzia,
- Duuuuuuży kamień do wyprowadzenia berserkera z szału (patrz zasady specjalne)

Profesje wejściowe: Barbarzyńca, Gladiator, Najemnik, Żołnierz,
Profesje wyjściowe : Pustelnik , Herszt banitów, Nowicjusz Ulryka, Templariusz Ulryka.


Profesja opracowana przez Zespół:
ELDAR i LOFG



ELDAR.
komentarz[23] |

Komentarze do "Berserker z Norski"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   W którym dziale trzeba więcej artykułów?
Bestiariusz
Przygody
Opowiadania
Zdolności
Przedmioty
Profesje
Postacie
Miejsca
Zasady
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Wilkołak
   Wiedźmin
   Elfia Wdzięcz...
   Chart
   Skarb Piramidy
   Tworzenie Pos...
   Świątynia Upa...
   Płomienie Smo...
   Dzieci Rogate...
   Zew Krwi

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.018208 sek. pg: