..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Pierścienie Mocy



Pierścienie są wynalazkiem stosunkowo niedawnym. Pewien młody adept sztuk magicznych, niejaki Adolfus Kruger, eksperymentując z różnego rodzaju materiałami odkrył iż stop srebra i złota, z niewielką domieszką spaczenia wydziela stosunkowo silne pole magiczne. Jesli zaś z owego stopu uformować pierścienie indukują one samoistnie w swym obrębie pole wzmacniające.
Jednym z efektów owego odkrycia są Pierścienie Mocy. Ich wygląd jest dość dowlny i poszczególne egzemplarze róznią się znacznie gabarytami, jak i ornamentacją i kształtem. Wszystkie jednak mają srebrnozłoty kolor i pobłyskują drobinkami spaczenia w świtle ksiązyca chaosu.
Przedmioty te, choć niezwykle cenne i użyteczne, nie są jako takie magiczne. Ich właściwości polegają na wzmacanianiu pola magicznego generowanego przez maga. Wystarczy, że czarodziej założy pierścień na palec, a ten samoistnie wzmocni enegrię płynącą przez jego dłonie, czyli w praktyce każdy rzucany czar.
Jak łatwo obliczyć, pierścieni można założyć aż dziesięć, co w oczywisty sposób stanowi wielki potencjał. Istnieje jednak zagrożenie związane z używaniem owych przedmiotów. Indukcja pola powoduje osłabienie bariery między światem realnym a void, chaosem. Dlatego używanie pierścienie zwiększa niebezpieczeństwo związane z klątwą Tzeentha.

Właściwości:
Każdy Pierścień noszony na palcu zwiększa automatycznie sumę uzyskaną z rzutu na magię o 1. Jednak każdy kolejny Pierścień Mocy zwiękasza także wynik przy rzucie na tabeli przekleństwa Tzeentha o 5%.


Konor.
komentarz[31] |

Komentarze do "Pierścienie Mocy E2"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   W którym dziale trzeba więcej artykułów?
Bestiariusz
Przygody
Opowiadania
Zdolności
Przedmioty
Profesje
Postacie
Miejsca
Zasady
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Wilkołak
   Chart
   Wiedźmin
   Skarb Piramidy
   Elfia Wdzięcz...
   Świątynia Upa...
   Płomienie Smo...
   Tworzenie Pos...
   Dzieci Rogate...
   Słudzy Chaosu

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.011583 sek. pg: