..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Varix



Varix urodził się na wsi. Ponieważ matka umarła przy porodzie, wychowaniem dziecka zajął się ojciec. Był on drwalem i bardzo lubił sobie wypić. Często wracał pijany do domu, a młody Varix musiał się nim wtedy opiekować. Mimo, że nie lubił widywać ojca w takim stanie, starał się mu pomagać. Już od wczesnego dzieciństwa przejawiał niezwykłe zdolności. Był bardzo zręczny, szybki, miał niesamowicie zwinne palce, w związku z czym od czasu do czasu zwinął jakąś rzecz któremuś z sąsiadów, jednak zawsze oddawał to co zabrał. Gdy Varix miał już osiemnaście lat, jego ojciec wrócił do domu tak pijany, że Varix postanowił go opuścić. Wziął więc tyle rzeczy ile mu było trzeba i uciekł z domu. Zawędrował do Altdorfu, gdzie kradł, by przeżyć, a czasem nawet żebrał. Któregoś razu, gdy miał zamiar zwinąć sakiewkę pewnego tajemniczo wyglądającego osobnika, został przyłapany na gorącym uczynku. Ku jego zdumieniu, człowiek, zamiast zawołać straże, albo dokonać samosądu, zabrał go w ciemny zaułek i zapytał gdzie się tego nauczył. Kiedy Varix powiedział, że sam, postać bardzo się zdziwiła, a następnie zaprowadziła go do niedużego, starego budynku w slumsach. Tam Varix dowiedział się, że zostanie poddany próbom i jeśli przejdzie je pomyślnie, to zostanie szpiegiem, w służbie Imperium. Jeśli mu się nie uda, zostanie zabity, gdyż zapewne wygadałby wszystko. Varix przeszedł pomyślnie próby, dzięki swojemu sprytowi i wrodzonym zdolnościom. Następnie przeszedł cały, kilkuletni proces szkolenia, który miał go przygotować do pracy w terenie. Początki jego kariery nie były za bardzo udane. Swoją pierwszą misję Varix otrzymał w wieku lat dwudziestu trzech. Mimo, że nie popełnił poważnych błędów, akcja zakończyła się niepowodzeniem. Co gorsza, druga akcja także nie przyniosła spodziewanych efektów. Varix dostał ostatnią szansę i tym razem ją wykorzystał. Przez kilka kolejnych lat sprawował się bez zarzutu, przynosząc kilka sporych sukcesów wywiadowi Imperium. Pewnego razu jednak został wysłany na misję do Kislevu, gdzie miał za zadanie zobaczyć i skopiować, a najlepiej zdobyć pewien niezwykle cenny i tajemniczy dokument. W czasie akcji został ujęty, a następnie poddany wymyślnym torturom. Mimo wysiłków kata, nic nie powiedział, nikogo nie zdradził, aż w końcu został wykupiony przez swoich kolegów po fachu. Kiedy wrócił z powrotem do Imperium, nikt mu nie uwierzył, że dochował tajemnicy. Ponieważ jednak był dobrym agentem i lubiano go, pozwolono mu odejść samemu. Od tej pory, zły na cały świat, Varix zajął się szpiegowaniem na własną rękę. Pracował dla tego, kto więcej zapłacił i często był w stanie zdradzić swojego pierwotnego mocodawcę, jeśli zaproponowano mu większe wynagrodzenie.

Varix ma obecnie trzydzieści siedem lat, jest niski, gdyż ma tylko 165 centymetrów wzrostu. Ma krótkie, czarne włosy i takiego samego koloru oczy i nieduże wąsy. Jest niezwykle zwinny i widać to po jego sposobie poruszania się. Najczęściej ma na sobie zwykłe, czarne ubranie, często też można go spotkać z narzuconym na ramiona czarnym płaszczem. Pomimo kilku pomyłek jest prawdziwym fachowcem jeśli chodzi o szpiegowanie i posiada wszystkie związane z tym umiejętności. Jest bardzo sprytnym i nieprzewidywalnym człowiekiem, nigdy nie wiadomo po czyjej jest tak naprawdę stronie. Kontakt z nim może przynieść bardzo dużo, jest jednakże bardzo niebezpieczny.

Charakterystyka:

SZWWUSSWtŻWIAZRCPINTOPSWOGD
56942349582603352813344


Obecna profesja:
Szpieg

Umiejętności:
Aktorstwo
Przekupstwo
Ukrywanie się w mieście
Kryptografia
Charakteryzacja
Ucieczka
Uzdolnienia językowe
Otwieranie zamków
Zwinne palce
Czytanie i pisanie
Uwodzenie
Śledzenie
Cichy chód w mieście
Szósty zmysł
Błyskotliwość
Bardzo szybki

Przedmioty:
Ubranie
Czarny płaszcz
Czarna kurtka skórzana
Krótki miecz jednoręczny
Trzy sztylety(jeden przy pasie, jeden w rękawie i jeden w bucie)
Kapelusz
Pas
10 metrów liny z hakiem
Świeca
Książka kodów
Zestaw do charakteryzacji i przebierania się
2 gołębie pocztowe
22zk

Znane języki:
Staroświatowy
Kislevski

Religia:
Ranald

Miejsce urodzenia:
Jedna z wiosek koło Altdorfu

Rodzina:
Ojciec(drwal)

Punkty przeznaczenia:
3

Psychika i zdrowie:
Nie lubi alkoholu


Boromir.
komentarz[13] |

Komentarze do "Varix"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   W którym dziale trzeba więcej artykułów?
Bestiariusz
Przygody
Opowiadania
Zdolności
Przedmioty
Profesje
Postacie
Miejsca
Zasady
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Wilkołak
   Elfia Wdzięcz...
   Tworzenie Pos...
   Skarb Piramidy
   Wiedźmin
   Chart
   Świątynia Upa...
   Zew Krwi
   Biały Płomień...
   Płomienie Smo...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.015977 sek. pg: