..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Karczmarz


(Profesja zaawansowana)
Karczmarz jaki jest, każdy widzi. Najczęściej gruby, w poplamionym fartuchu, stojący za ladą i szorujący szklanki. Tymczasem prowadzenie karczmy wcale do łatwych zajęć nie należy… Trzeba dbać by było w niej czysto, by goście za bardzo nie demolowali sprzętu, by za dużo ludzi nie ginęło, by wszystko podawać na czas, oraz by wszyscy pracownicy wywiązywali się ze swych zadań. Karczmarz w tym całym bałaganie jest szefem i to on najwięcej traci, jeśli coś sprawi, że klienci zaczną przychodzić gdzieś indziej. Mimo stresującej pracy, karczmarze często są ludźmi towarzyskimi, gadatliwymi i z poczuciem humoru. Jeśli się postaracie to po całym dniu pracy może wam on opowiedzieć nie jedną ciekawą historię… Oczywiście profesja ta jest też dosyć niebezpieczna, więc karczmarze zazwyczaj są silni i umieją całkiem nieźle władać bronią, czego po ich wyglądzie byście się w ogóle nie spodziewali, gdyż są to bardzo często ludzie w sile wieku, którzy wcześniej zapewne sporo podróżowali i dopiero na starość postanowili zająć się czymś spokojniejszym. Zdarzają się też oczywiście młodzi karczmarze, którzy po jakimś czasie albo nie wytrzymają ciężkiej pracy i postanowią ją porzucić, albo stracą karczmę w wyniku jakiejś większej bijatyki. Nie jest to jednak wielka tragedia, gdyż każdy tego typu człowiek z radością zostanie przyjęty do grupy wędrującej po świecie, a to dlatego, że jest świetnym kucharzem i niezłym wojownikiem.



Schemat rozwoju:

SZWWUSSWtŻWIACPZRINTOPSWOGD
+10+1+1+10+10+10


Umiejętności:
Bijatyka
Gawędziarstwo
Gotowanie
50% szans na krasomówstwo
Mocna głowa
25% szans na piwowarstwo

Przedmioty:
Mała karczma razem z niezbędnym wyposażeniem
Pałka drewniana
Kości do gry
Kufel(cynowy)
Koń juczny

Profesje wejściowe:
Handlarz
Najemnik
Żołnierz

Profesje wyjściowe:
Gawędziarz
Kupiec
Wędrowny kramarz


Boromir
komentarz[31] |

Komentarze do "Karczmarz"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   W którym dziale trzeba więcej artykułów?
Bestiariusz
Przygody
Opowiadania
Zdolności
Przedmioty
Profesje
Postacie
Miejsca
Zasady
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Wilkołak
   Chart
   Wiedźmin
   Skarb Piramidy
   Elfia Wdzięcz...
   Świątynia Upa...
   Płomienie Smo...
   Tworzenie Pos...
   Dzieci Rogate...
   Słudzy Chaosu

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.011379 sek. pg: