Szukaj | 
 
 
| >NASZE STRONY  |  
  MAIN  |  
	 | 
	
		 
		 
		 
		 
	 | 
 
   GRY FABULARNE |  
	 | 
	
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
	 | 
 
 
   GRY cRPG |  
	 | 
	
		 
		 
		 
		 
		 
	 | 
 
 
   FANTASTYKA |  
	 | 
	
	
 
 
 
 
 
	 | 
 
   PROJEKTY |  
	 | 
	
	
 
 
	 | 
 
 
 |   
 | 
 
 
     Statystyki | 
 
 
userzy w serwisie:  gości w serwisie: 0 |   
 | 
 
 
 | 
 
   | 
  
 | 
 
Y’ezda
 Jazda powietrzna(Y’ezda) to elita wśród przepatrywaczy i zwiadowców. Są najlepsi w swoim fachu, skuteczni i szybcy. Wadą jest cena jakiej rządają za swoje usługi oraz niemal niemożliwość ich najęcia. 
 Niewielu jest śmiałków zdolnych wsiąść na gryfa, pegaza lub wywerna i panować nad nim w powietrzu. Przez to, że ich wierzchowce są żadko spotykane i trudne w wyszkoleniu są bardzo nieliczni. 
 Plotki głoszą, że ich szkoła mieści się gdzieś w Górach Irrana w Królestwie Estalijskim, lecz z powodu niedostępności tamtejszych szlaków nikt, poza jeźdźcami, nie zna jej dokładnego położenia. Powiadają również, że nie prowadzi do niej inna droga niż powietrzna.
 Są oni wyszkoleni w akrobatyce i woltyżerce, a w siodle zwykłych wierzchowców czują się jak w fotelu. W zamian za szkolenie szkoła wymaga od swego ucznia zaliczki z góry za naukę w wysokości 2500 koron lub 20% zysków z przyszłych zleceń. Jeśli chodzi o wierność adeptów szkoła jest spokojna, wierzchowce są posłuszne szkole nie jeźdźcowi i stale mają z nią magiczny kontakt.
 
 Profesja wejściowa: przepatrywacz, strażnik dróg
 
 Tabela rozwoju:
 WW +10
 US +30
 S +1
 Wt +2
 Żyw +6
 I +20
 A +1
 Zr +30
 Op +30
 
 Umiejętności:
 Jeździectwo powietrzne*
 Opieka nad zwierzętami (gryf,wiverna,pegaz)
 Celne strzelanie
 Akrobatyka
 50% na bystry wzrok
 Posłuch u zwierząt
 Broń specjalna lasso, kusza samopowtarzalna
 75% na tresure
 25% na uniki
 70% na woltyżerke
 Znajomość języka: dialekt estalski
 
 *Jeździectwo powietrzne to umiejętność niwelująca całkowicie konieczność przeprowadzania testu ryzyka w czasie jazdy konnej niezależnie od deklarowanej czynności (adepci szkoły dzielą się na jeźdźców perfekcyjnych i martwych). Ponadto przy strzelaniu z grzbietu wierzchowca latającego lub zwykłego nie uwzględniane są modyfikatory ujemne.
 
 Ekwipunek:
 Napierśnik,
 hełm z wyobrażeniem wierzchowca którego bohater posiada,
 zbroja dla wierzchowca(2 punkty pancerza na ciele poza skrzydłami i kończynami),
 kusza samopowtarzalna i 30 bełtów(dowolnego typu tzn. ze specjalnymi grotami),
 uprząż (jest 10% szans na to że pęknie, gdy jeździec wypadnie z siodła[gdy do tego dojdzie wypada stworzyć nową postać], jeśli go utrzyma ma on szansę wykonać test średniej siły razy 10 i Zr. Jeśli się powiedzie wrocił do siodła. Ta akcja zajmuje 3 rundy)
 lina 30m,
 wierzchowiec:
 gryfon, hipogryf, pegaz, gigantyczny nietoperz, wywern
 
 Zasady specjalne:
 Jeździec musi mieć taki sam (lub co najwyżej w tabeli przesunięty o jeden) charakter jak wierzchowiec.
 
 
 pegaz. | 
 
 
komentarz[9] |    | 
 
 
 | 
 
 
 | 
 
 
 | 
 
 
 | 
 
 
 | 
 
 
 | 
   |