..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Y’ezda


Jazda powietrzna(Y’ezda) to elita wśród przepatrywaczy i zwiadowców. Są najlepsi w swoim fachu, skuteczni i szybcy. Wadą jest cena jakiej rządają za swoje usługi oraz niemal niemożliwość ich najęcia.
Niewielu jest śmiałków zdolnych wsiąść na gryfa, pegaza lub wywerna i panować nad nim w powietrzu. Przez to, że ich wierzchowce są żadko spotykane i trudne w wyszkoleniu są bardzo nieliczni.
Plotki głoszą, że ich szkoła mieści się gdzieś w Górach Irrana w Królestwie Estalijskim, lecz z powodu niedostępności tamtejszych szlaków nikt, poza jeźdźcami, nie zna jej dokładnego położenia. Powiadają również, że nie prowadzi do niej inna droga niż powietrzna.
Są oni wyszkoleni w akrobatyce i woltyżerce, a w siodle zwykłych wierzchowców czują się jak w fotelu. W zamian za szkolenie szkoła wymaga od swego ucznia zaliczki z góry za naukę w wysokości 2500 koron lub 20% zysków z przyszłych zleceń. Jeśli chodzi o wierność adeptów szkoła jest spokojna, wierzchowce są posłuszne szkole nie jeźdźcowi i stale mają z nią magiczny kontakt.

Profesja wejściowa: przepatrywacz, strażnik dróg

Tabela rozwoju:
WW +10
US +30
S +1
Wt +2
Żyw +6
I +20
A +1
Zr +30
Op +30

Umiejętności:
Jeździectwo powietrzne*
Opieka nad zwierzętami (gryf,wiverna,pegaz)
Celne strzelanie
Akrobatyka
50% na bystry wzrok
Posłuch u zwierząt
Broń specjalna lasso, kusza samopowtarzalna
75% na tresure
25% na uniki
70% na woltyżerke
Znajomość języka: dialekt estalski

*Jeździectwo powietrzne to umiejętność niwelująca całkowicie konieczność przeprowadzania testu ryzyka w czasie jazdy konnej niezależnie od deklarowanej czynności (adepci szkoły dzielą się na jeźdźców perfekcyjnych i martwych). Ponadto przy strzelaniu z grzbietu wierzchowca latającego lub zwykłego nie uwzględniane są modyfikatory ujemne.

Ekwipunek:
Napierśnik,
hełm z wyobrażeniem wierzchowca którego bohater posiada,
zbroja dla wierzchowca(2 punkty pancerza na ciele poza skrzydłami i kończynami),
kusza samopowtarzalna i 30 bełtów(dowolnego typu tzn. ze specjalnymi grotami),
uprząż (jest 10% szans na to że pęknie, gdy jeździec wypadnie z siodła[gdy do tego dojdzie wypada stworzyć nową postać], jeśli go utrzyma ma on szansę wykonać test średniej siły razy 10 i Zr. Jeśli się powiedzie wrocił do siodła. Ta akcja zajmuje 3 rundy)
lina 30m,
wierzchowiec:
gryfon, hipogryf, pegaz, gigantyczny nietoperz, wywern

Zasady specjalne:
Jeździec musi mieć taki sam (lub co najwyżej w tabeli przesunięty o jeden) charakter jak wierzchowiec.


pegaz.
komentarz[9] |

Komentarze do "Y’ezda"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   W którym dziale trzeba więcej artykułów?
Bestiariusz
Przygody
Opowiadania
Zdolności
Przedmioty
Profesje
Postacie
Miejsca
Zasady
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Wilkołak
   Chart
   Wiedźmin
   Skarb Piramidy
   Elfia Wdzięcz...
   Świątynia Upa...
   Płomienie Smo...
   Tworzenie Pos...
   Dzieci Rogate...
   Słudzy Chaosu

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.011996 sek. pg: