..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Epheire (leśne duchy) - II ed


Powszechne wyobrażenie

"To gaduły. Straszne katarynki, ale dzięki nim las żyje. No i naucz się je rozumieć, a każde polowanie będzie obfite!"

- Thorgund Leferbaum, myśliwy


"Nigdym żem nie widzioł, ale toć nie dziwota, skoro som niewidzialne"

- Derek Firdenbah, chłop


Uczonym okiem

"Można sprawić, że Epheire na zawsze utraci swoje moce, przybierając postać drobnej elfickiej kobiety. Czy to urok, czy nie - kobiety idealnej! Idealnej pod każdym względem fizycznej doskonałości. Natomiast jak to zrobić, wyjawić nie mogę, bowiem ta wiedza właśnie poskutkowała tym, że w dzisiejszych czasach tak trudno spotkać te niezwykłe duchy. Otóż kilka stuleci temu wybuchła wśród ludzi "gorączka Epheire", podczas której masowo polowano na nie, aby później sprzedawać na arabskich targach niewolników po niebotycznych cenach."

- Narivandhel Szepczący, fragment wykładu z historii lasu Loren


Sami o sobie

"Słyszysz głos lasu? Słyszysz nas... Swoją drogą, wczoraj w północnej części lasu trzech ludzi rozbiło obozowisko, biedny stary buk przypłacił to połową lewego konaru."

- Nateri, Epheire z Loren


"Chlip..."

- Bezimienna niewolnica z dworu sułtana Sihima


Charakterystyka (postaci naturalnej)

WWUSKODPZRINTSWOGDAŻWSWTSZMAGPOPP
430033043333315000*100

*W zależności od siły wiatru

Umiejętności

Gadanina, plotkowanie, spostrzegawczość, śledzenie, ukrywanie się, wykrywanie magii, znajomość języka (staroświatowy, eltharin, leśna mowa)

Zdolności

Chodu!, czuły słuch, dotyk mocy, latanie, szósty zmysł, wędrowiec, widzenie w ciemności, wyczucie kierunku, wyostrzone zmysły, zmysł magii

Ekwipunek

Brak

Czary

- Przeniknięcie


Wymagany poziom mocy: 3
Czas rzucania: Akcja
Składnik: Podmuch wiatru skierowany w cel zaklęcia (+1)
Opis: Zaklęcie to jest naturalną zdolnością Epheire, pozwala im przepływać przez ciała istot żywych odbierając im za każdym razem 1 Żyw, które przechodzi na ducha (nawet powyżej normalnego poziomu jego żywotności).

Zasady specjalne

Epheire są niematerialne, dlatego nie da się im zadać fizycznych obrażeń. W postaci naturalnej zranić je mogą wyłącznie magiczne przedmioty i czary. Dodatkowo te leśne duchy są praktycznie niewidzialne; jeżeli postać nie posiada umiejętności "bystry wzrok", to zobaczyć je może dopiero z odległości 3 metrów, a i tak wymaga to bardzo trudnego testu spostrzegawczości (30-).
Epheire są duchami powiązanymi z żywiołem powietrza, którego przeciwnością jest żywioł ziemi. Dlatego jeżeli kiedykolwiek dotkną stałego gruntu (skała, gleba, a nawet runo leśne) tracą swoją moc i przybierają kobiecą postać o niespotykanej urodzie, spiczastych uszach i błękitnych włosach. Już na zawsze.

Charakterystyka (postaci kobiecej)

WWUSKODPZRINTSWOGDAŻWSWTSZMAGPOPP
231323333343239311223404-80

Umiejętności

Spostrzegawczość, znajomość języka (staroświatowy, eltharin, leśna mowa)

Zdolności

Chodu!, czuły słuch, szósty zmysł, widzenie w ciemności, wyczucie kierunku, wyostrzone zmysły

Ekwipunek

Brak

Zasady specjalne

Epheire pod postacią kobiety są nieme (zaburzenie psychiczne), mogą wprawdzie mówić, ale nigdy się nie odezwą.
Prawdopodobnie mogą również cierpieć na dodatkową chorobę psychiczną. Są wyjątkowo czułe na dotyk, jakby sprawiał im przyjemność.

Notatka od autora

Od razu da się zauważyć, że Epheire nie należą do istot przeznaczonych do wplatania w wir walki. Mogą jednak zostać wykorzystane przez wprawnych MG jako ciekawostka fabularna. Gracze spotykając Epheire mogą zdobywać różne informacje, ale też ich rywale dzięki porozumieniu z tymi leśnymi duchami mogą zostać doskonale poinformowani na temat drużyny. Poza tym zawsze można dorzucić wątek hmm... erotyczny? :>


Valandil.
komentarz[40] |

Komentarze do "Epheire (leśne duchy) - II ed"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   W którym dziale trzeba więcej artykułów?
Bestiariusz
Przygody
Opowiadania
Zdolności
Przedmioty
Profesje
Postacie
Miejsca
Zasady
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Wilkołak
   Chart
   Wiedźmin
   Skarb Piramidy
   Elfia Wdzięcz...
   Świątynia Upa...
   Płomienie Smo...
   Tworzenie Pos...
   Dzieci Rogate...
   Słudzy Chaosu

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.012145 sek. pg: