..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Przedmioty


Artefakty- zasady ogólne
Konor
Artefakty to potężne przedmioty magiczne mające swoje miejsce w osnowie samego wszechświata.

Wiedźmia Miotła
Konor
Przedmiot ten wbrew powszechnej opinii nie służy zamiataniu.

Wiedźmia Różdżka
Konor.
Jeden z duchów, w zamian za oddanie mu przysługi, wstępuje zawsze w mały przedmiot, drewnianą lub kościaną różdżkę, i zobowiązuje się pomagać młodej wiedźmie i czuwać nad nią do końca jej dni.

Turvil- artefakt
Konor.
To pradawne ostrze powstało za niepamiętnych czasów jeszcze przed świtem cywilizacji ludzi, elfów i krasnali. Potężna istota władająca żywiołami zawarła w klindze tej broni esencję nieskalanego żywiołu wiatru przez co miecz stał się niewiarygodnie potężnym orężem.

Ithilran- artefakt
Konor.
Nikt dokładnie nie wie jak powstały owe przedmioty. Niektórzy magowie twierdzą iż stworzyli je elfowie za czasów swojej świetności i u szczytu magicznych mocy. Inni twierdzą, że do życia powołał je chaos, jeszcze inni, że przyczynili się do tego bogowie.

Xavian- artefakt
Konor.
Kiedy rodziła się ziemia, a gwiazdy były jeszcze młode, z odmętów Chaosu, przedwiecznego Void wyłonili się praojcowie smoków.

Ruthtaur- artefakt
Konor.
Kiedy na ziemię zstępowały smoki, z przedwiecznej, czarnej i lodowatej pustki przybyło na nią także zło.

Glamorath- artefakt
Konor.
Laskę stworzył sześć tysięcy lat temu kowal i mag elfi Envin ap Ernil.

Płomienie Smoków
Konor.
Płomienie Smoków powstały w zamierzchłych czasach pierwszej inwazji chaosu. Kiedy pradawni slanovie stracili kontrolę nad przejściami, a rozprzestrzeniająca się spaczeń dała początek wielu mrocznym bytom.

Palec Morku
valld
Broń ta została wykuta przez nieumarłego krasnoudzkiego kowala, będącego pod kontrolą Fritza.
Była tworzona z myślą o łatwym użytkowaniu jej przez maga.

strona: [1] [2] [3] | wszystkich artów: 26

sortuj według: tytułu | daty | popularno¶ci



© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   W którym dziale trzeba więcej artykułów?
Bestiariusz
Przygody
Opowiadania
Zdolności
Przedmioty
Profesje
Postacie
Miejsca
Zasady
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Wilkołak
   Elfia Wdzięcz...
   Tworzenie Pos...
   Skarb Piramidy
   Wiedźmin
   Chart
   Świątynia Upa...
   Zew Krwi
   Biały Płomień...
   Płomienie Smo...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.018368 sek. pg: