..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Przedmioty


Xavian- artefakt
Konor.
Kiedy rodziła się ziemia, a gwiazdy były jeszcze młode, z odmętów Chaosu, przedwiecznego Void wyłonili się praojcowie smoków.

Wiedźmia Różdżka
Konor.
Jeden z duchów, w zamian za oddanie mu przysługi, wstępuje zawsze w mały przedmiot, drewnianą lub kościaną różdżkę, i zobowiązuje się pomagać młodej wiedźmie i czuwać nad nią do końca jej dni.

Wiedźmia Miotła
Konor
Przedmiot ten wbrew powszechnej opinii nie służy zamiataniu.

Turvil- artefakt
Konor.
To pradawne ostrze powstało za niepamiętnych czasów jeszcze przed świtem cywilizacji ludzi, elfów i krasnali. Potężna istota władająca żywiołami zawarła w klindze tej broni esencję nieskalanego żywiołu wiatru przez co miecz stał się niewiarygodnie potężnym orężem.

Sklep Gedeona
IaCobi.
Opis kilku substancji które można nabyć w Genoch.

Ruthtaur- artefakt
Konor.
Kiedy na ziemię zstępowały smoki, z przedwiecznej, czarnej i lodowatej pustki przybyło na nią także zło.

Róg Krwawego Polowania
Smaggler
...zanim zadmiesz w róg poważnie się zastanów...

Pułapka Krigga
Exodius.
Swoje urządzenie Krigg nazwał "Pułapką Krigga". Bardzo dobrze sprawdzało się w niebezpiecznych tunelach, podczas ucieczki, gdyż sposobów, żeby kliknąć przycisk było kilka. Dodatkowo wprowadzane były modyfikacje, żeby tylko nie trzeba było robić tego ręcznie.

Promyk Kogina
valld
Promyk Kogina świeci cały czas nie da się go zgasić (co najwyżej można zamknąć wszystkie klatki). Latarnia ta nie emituje ciepła. Jest odporna na zalanie, zagaszenie przez wiatr.

Płomienie Smoków
Konor.
Płomienie Smoków powstały w zamierzchłych czasach pierwszej inwazji chaosu. Kiedy pradawni slanovie stracili kontrolę nad przejściami, a rozprzestrzeniająca się spaczeń dała początek wielu mrocznym bytom.

strona: [1] [2] [3] | wszystkich artów: 26

sortuj według: tytułu | daty | popularno¶ci



© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   W którym dziale trzeba więcej artykułów?
Bestiariusz
Przygody
Opowiadania
Zdolności
Przedmioty
Profesje
Postacie
Miejsca
Zasady
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Wilkołak
   Chart
   Wiedźmin
   Skarb Piramidy
   Elfia Wdzięcz...
   Świątynia Upa...
   Płomienie Smo...
   Tworzenie Pos...
   Dzieci Rogate...
   Słudzy Chaosu

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.013593 sek. pg: